عیدتون مبارک
 
نشانه
درباره وبلاگ


بنام آفریننده اندیشه ها توانا بود هر که دانا بود زدانش دل پیر برنا بود دوستان عزیز سلام! امیدوارم اندیشه سبزتان همیشه سبز باشد و رازیانه افکار تان همیشه مروارید وار در حال رستن و تکامل، قدم تان را به این وبلاگ گرامی میدارم. سعی من در صفحات مجازی جادوی" وبلاگ نویسی" هم سرگرمی و هم مطالبی که باهدف ارایه اطلاعات مفید ( تا جای که توان داشته باشم) در زمینه های مختلف ( اجتماعی، تاریخی، دینی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی) می باشد که در تدوام این کار به دیدگاه های عالمانه و منصفانه شما نیاز دارم تا با لطف خود اشتباهات من را تذکرداده و از نقطه نظرات مفید شما در بهینه سازی کیفیت و کمیت مطالب استفاده خواهم کرد.
نويسندگان
دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, :: 1:28 ::  نويسنده : مصطفی احمدی

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد

دل رمیده ما را انیس و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت

به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد

.....................

هفته ای که گذشت....

یه هفته بسیار سخت و جالب و پر از سود و زیان رو داشتم

اول هفته که دوتا امتحان سخت رو پشت سر گذاشتم..

بعد ارائه یه تحقیق برای درس آمار که دو روز کامل وقتم رو گرفت ولی در عوض ارزشش رو داشت (به دلایل مهمی)!

این وسط ها هم یه امتحان دیگه رو ردش کردم که شاید زیاد مهم نبود!

آخر هفته هم که بسیار برایمان سنگین تمام شد

در گذشت جوان ناکام..

 کارت گرافیک سیستمم ..

متاسفانه به دلیل نرسیدن هوای پاک و از کار افتادن فنش سوخت!

به مدت سه شبانه روز به دور از کامپوترم بودم و اونوقت فهمیدم اعتیاد عجب چیزی بدیه...



نظرات شما عزیزان:

محبوبه
ساعت10:34---30 خرداد 1391
جوانی‌هایت را

با بچگی‌هایم پیر کردم ...

مرا به موی سپیدت ببخش مادر !!!

مرا به موی سپیدت ببخش پدر !!!


دوردست
ساعت0:11---30 خرداد 1391
بعثت تو، کلید رهایی از قفس خودخواهی هاست و مژده پرواز در اوج انسانیت...

مبعث مبارک

............................

معتاد برو درمانگاه امام خمینی شبا تا بلکه هم درک کنی
پاسخ:درمانگاه اینجا برای ترک اعتیاد به مواد مخدر هستش نه کامپیوتر و اینترنت و دانلود و فیلم نگاه کردن و...


dydar
ساعت21:36---29 خرداد 1391
میلاد رسول بر همه جهانیان مبارک باد.

امیدوارم قلمتان هر روز پربار تر از دیروز بنویسد
پاسخ:متشکرم


نوری
ساعت21:04---29 خرداد 1391

باسلام خدمت شما دوست عزیز

از وبلاگ شرق نو رسیدم به وبلاگ قدیمیت. بعدشم که بالاخره اینو پیدا کردم. وبلاگ خوبی داری چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ طبقه بندی مطالب. خلاصه بهانه خوبی شد تا این عید بزرگ رو به شما تبریک بگم. امیدوارم موفق باشی. منم شاید یه وبلاگ برا خودم در نظر بگیرم ولی وقتی به ادامه دادن و از همه مهمتر به خوب ارائه کردن مطالب فک میکنم یه خورده بی خیال میشم چون این اوضاع هم ذهنم رو حسابی به خودش مشغول کرده که چرا نتونیم یه جمع قابل قبوولی رو شکل بدیم و با قدرت و کیفیت به کار علمی-فرهنگی به موازات درسمون ادامه بدیم...؟!

خلاصه باید هم دعا کرد و هم عمل. امیدوارم موفق بشیم...

راستی ... فردا دارم میرم سالن همایش برج میلاد. خدا لطف کرد تا لااقل از نزدیک با حالو هوای اون آشنا شم. اگه شد میرم پیش نماینده های قرآنی کشورمون. دعا میکنم قرآن همه مارو هدایت کنه.

فعلا با اجازه
پاسخ:سلام نوری جان خیلی ممنون و عید شما هم مبارک!

 انشاالله درسته میشه پیشرفت به زمان نیاز داره و یه شبه نمیشه!

 موفق باشی



گلشهر
ساعت17:45---29 خرداد 1391
عیدتان مبارک

خوشا به سعادتان. هفته ی خوبی را پشت سر گذاشتید !
پاسخ:خیلی ممنون در کل بد نبود


ابراهیم
ساعت12:39---29 خرداد 1391
عید رسول دو سرا آمده

منجی عالم ز حرا آمده

سیّد افلاک سلام علیک

خواجة لولاک سلام علیک

بعثت خاتم مبارک
پاسخ:عید شما هم مبارک


rahbar
ساعت4:07---29 خرداد 1391
سالروز مبعث پیامبر مهرورحمت برهمه عاشقان وشفته گان ان حضرت مبارک باد


پاسخ:عید شما هم مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: